
01
Vizijo visoke kakovosti bomo dosegli z izpolnjevanjem vseh zahtev naših naročnikov, zahtev zakonodaje in z izvajanjem Politike kakovosti kot sestavni del poslovne politike podjetja:
Vodstvo našega podjetja uporablja standard ISO[1] 9001:2015 kot način vodenja podjetja.

02
Temeljni cilj našega podjetja je zagotoviti naročnikom proizvode in storitve:
· v pričakovani kakovosti,
· v dogovorjenem roku,
· po konkurenčni ceni,
· nudenje podpore v delovanju,
· nasvete pri izbiri primernega orodja.

03
Naša stalna naloga so zadovoljni naročniki in zadovoljni zaposleni. Le-to nam v podjetju omogoča realizacijo ciljev, ki jih sproti spremljamo, merimo in odpravljamo neskladnosti. Kakovost zagotavljamo od prejema povpraševanja, vse do izvedbe storitve oziroma proizvoda.

04
Vsak zaposleni zagotavlja kakovost svojega dela. Zavedamo se, da zato potrebuje ustrezno usposobljenost in potrebno opremo ter pripomočke za delo. Le to je predpogoj za doseganje in vzdrževanje zahtevane kakovosti. Dosledno skrbimo za osebnostni razvoj vseh zaposlenih s stalnim izobraževanjem, ciljnim usposabljanjem in ustreznim nagrajevanjem. Odprti smo za izboljšave in predloge vseh naših zaposlenih.

05
Politika kakovosti predstavlja zavezo za vse zaposlene od vodstva navzdol. Sistem kakovosti je dokumentiran v Poslovniku vodenja kakovosti podjetja Knapič, d.o.o. in je usklajen s prakso.

06
Načela poslovne kakovosti uresničujemo s stalnim izboljševanjem procesov po modelu PDCA (plan – do – check – act; planiraj – izvajaj – preverjaj – ukrepaj).